Frälsaren - Blogg om Jesus Kristus.

På frälsaren bloggas det om allt med Jesus Kristus att göra...


Jesus sa: Jag är vägen och sanningen och livet. Ingen kommer till Fadern utom genom mig. (Joh.14:6) förklarade han att han är den enda vägen till Gud. Jesus har dött för hela världens synd och bara genom att ta emot Jesus som vår personlige Frälsare kan vi uppleva försoning med Gud.

Mer om Jesus Kristus kan du läsa här.


måndag 23 januari 2017

Tack Gud

Tack Gud för din förståelse och att du lyssnar ser och hör mig. Tack för du vägleder mig och ger mig hopp om en friare tillvaro

2 kommentarer:

  1. Ja vi har en god GUD som förstår och lyssnar och älskar oss. Idag har vi fått ett stort bönesvar, nej två. Läs Ordspråksboken 10 och se vad Gud vill för de rättfärdiga! HAN är vår Gud och HAN är mäktig till under och mirakel! AMEN
    /Maria

    SvaraRadera
  2. En vis son glädjer sin far, en dåraktig son är sin mors sorg.
    15:20 17:25 19:13 23:15 24 27:11 29:3

    /Christian.

    SvaraRadera


RSS ATOM